woensdag 22 april 2009

3 Punct

De vaart zit erin schrijft Florian. Nou het werd tijd, want we zitten pas op drie omdt hij iedere keer wat anders te doen heeft (mijn persoonlijke teller staat al op 28). Maar goed, even samen op bezoek gegaan bij Dirk, om daar dan met zijn 2'en een spel te doen. Snapt u hem? Hoe dan ook het spel punct, uit de giph serie is ons 3e spel. Niet een aanrader om aan te schaffen, maar leuk om even ergens te doen.


voor de liefhebers hier kun jet het online spelen

zondag 12 april 2009

Caylus (10 april)

Zonder Karin speelden we dezelfde avond nog een spelletje Caylus. Helaas pas tot de tweede bouwfase van het kasteel gespeelt. Geen hoge puntenaantallen gescoord, maar voldoende voor Leon om ons beide in het stof te laten bijten.

zaterdag 11 april 2009

Machiavelli 10 april


De vaart zit er in, na drie maanden reeds het tweede spel. We hebben goede hoop. Samen met Leon en Karin speelden we Machiavelli. Gezellig eerste spel van de avond. Ondanks dat Leon met de eer van de eerste acht bouwsels had, streek Karin met de roem van het spel.