voor de liefhebers hier kun jet het online spelen
woensdag 22 april 2009
3 Punct
De vaart zit erin schrijft Florian. Nou het werd tijd, want we zitten pas op drie omdt hij iedere keer wat anders te doen heeft (mijn persoonlijke teller staat al op 28). Maar goed, even samen op bezoek gegaan bij Dirk, om daar dan met zijn 2'en een spel te doen. Snapt u hem? Hoe dan ook het spel punct, uit de giph serie is ons 3e spel. Niet een aanrader om aan te schaffen, maar leuk om even ergens te doen.

voor de liefhebers hier kun jet het online spelen
voor de liefhebers hier kun jet het online spelen
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten