zaterdag 11 april 2009

Machiavelli 10 april


De vaart zit er in, na drie maanden reeds het tweede spel. We hebben goede hoop. Samen met Leon en Karin speelden we Machiavelli. Gezellig eerste spel van de avond. Ondanks dat Leon met de eer van de eerste acht bouwsels had, streek Karin met de roem van het spel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten