De vaart zit er in, na drie maanden reeds het tweede spel. We hebben goede hoop. Samen met Leon en Karin speelden we Machiavelli. Gezellig eerste spel van de avond. Ondanks dat Leon met de eer van de eerste acht bouwsels had, streek Karin met de roem van het spel.
zaterdag 11 april 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten