zondag 12 april 2009

Caylus (10 april)

Zonder Karin speelden we dezelfde avond nog een spelletje Caylus. Helaas pas tot de tweede bouwfase van het kasteel gespeelt. Geen hoge puntenaantallen gescoord, maar voldoende voor Leon om ons beide in het stof te laten bijten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten